• Ziraat Bankası Reklam
GÜNDEM
Yayınlanma : 26 Haziran 2026 20:16
Düzenleme : 26 Haziran 2026 20:16

Kocaeli'de asansörlere sorumsuzca yaklaşanlara karşı duyarlılık çağrısı

Kocaeli'de asansörlere sorumsuzca yaklaşanlara karşı duyarlılık çağrısı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Gebze Hünkar Üst Geçidi'nde asansörlerin girişinin kapatılmasına karşı duyarlılık çağrısı yaptı. Kamu malına sahip çıkılması gerektiği vurgulandı.

Kocaeli’de, vatandaşların kullanımına sunulan asansörler, zaman zaman sorumsuz davranışların hedefi haline geliyor.

morgan yeni köy

SON ÖRNEK GEBZE'DE YAŞANDI

Bu durumun en son yaşandığı yer, Gebze Hünkar Üst Geçidi oldu. Akşam saatlerinde meydana gelen olayda, 4 kişilik bir grubun asansörün girişini kapattığı güvenlik kameralarına yansıdı. Görüntüler, grubun üst geçitteki asansörün önünü adeta işgal ettiğini gösteriyor.

ALTUN REKLAM

KAMU MALINA SAYGI GÖSTERİLMELİ

Üstelik, bu kişilerin asansör önünde çekirdek yiyip, kabuklarını yere atması da kameralar tarafından kaydedildi. Bu tür davranışlar, vatandaşların kullanımına açık alanı kirlettiği gibi geçişi de zorlaştırıyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, özellikle yaşlılar, engelliler, hamileler ve çocuklu ailelerin ulaşımını kolaylaştırmak için bu asansörleri hayata geçirmişti. Bu hizmetlerin amacı dışında kullanılması, ihtiyaç sahibi vatandaşların günlük yaşamını olumsuz etkiliyor. Belediyeden yapılan açıklamada, ortak kullanım alanlarının korunması ve kamu malına sahip çıkılması konusunda vatandaşlara duyarlılık çağrısında bulunuldu.