Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin destekleriyle İzmit Mehmet Ali Paşa Camii'nde düzenlenen “Mâh-ı Muharrem Mukaddes Emanetler Ziyâreti” programı, katılımcıları Muharrem ayının manevi atmosferinde bir araya getirdi.
DUYGU DOLU ANLAR YAŞANDI
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Gonca Engelsiz Yaşam Merkezi ve Kocaeli Engelsiz Umut Platformu iş birliğiyle gerçekleştirilen etkinlikte, söyleşi, tasavvuf mûsikîsi dinletisi ve Mukaddes Emanetler ziyareti gibi çeşitli aktiviteler yer aldı. Program, katılımcılara duygusal anlar yaşatarak bu özel ayı daha anlamlı hale getirdi.
ÖZEL BİREYLERİN KATILIMIYLA ZENGİNLEŞTİ
Program, Kocaeli Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ali Cançelik'in “Yetmiş İki Dillice” başlıklı söyleşi ile başladı. Bu söyleşide, Muharrem ayının önemli temaları olan birlik, beraberlik, kardeşlik ve hoşgörü üzerinde duruldu. Ardından Aşk-ı Niyâz Mûsikî Derneği'nin tasavvuf müziği dinletisi büyük ilgi gördü. Manevi atmosferde eserler, konuk sanatçı Kemalcan Ergün’ün de katkılarıyla katılımcılar tarafından büyük bir huşu içinde dinlendi. Mukaddes Emanetler ziyareti ise etkinliğin en anlamlı bölümüydü. Hazreti Peygamber’e (s.a.v.) ait önemli emanetler ziyaretçiler tarafından saygı ve hürmetle karşılandı. Bu ziyaret, katılımcılara Muharrem ayının manevi iklimini derinden hissettirdi. Etkinlik, özel bireylerin de katılımıyla herkesin aynı duygusal atmosferi paylaşmasını sağladı.





