Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı A Takımı ekipleri, yazın sıcak günlerine rağmen kent genelindeki üst geçitlerde bakım ve yenileme çalışmalarına devam ediyor.
YAYA ÜST GEÇİTLERİ DAHA GÜVENLİ OLACAK
İzmit ve Kandıra'da gerçekleştirilen bu çalışmalar, yaya üst geçitlerini daha güvenli, konforlu ve estetik hale getirmeyi amaçlıyor. Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda yürütülen bu faaliyetler, sıcak havaya rağmen hız kesmeden sürüyor. Özellikle yoğun kullanılan yaya üst geçitleri, yapılan yenileme ile birlikte hem güvenlik hem de estetik açıdan önemli bir gelişim gösteriyor.
İZMIT'TE ÖRNEK UYGULAMA
İzmit'te 41 Burda AVM güzergâhında yer alan Dr. Sadık Ahmet Yaya Üst Geçidi'nde, zamanla deformasyona uğrayan taban kauçuk kaplama ekipler tarafından söküldü. Yerine daha dayanıklı ve uzun ömürlü olan jel beton uygulaması gerçekleştirildi. Bu sayede, üst geçidin kullanım konforu artırıldı ve vatandaşların güvenli geçişleri sağlandı.
KANDIRA'DA MODERNİZASYON
Kandıra'da ise Orduköy Yaya Üst Geçidi'nde kapsamlı boya ve bakım çalışmaları yapıldı. Yıpranan yüzeylerin yenilenmesi, üst geçidi daha modern ve temiz bir görünüme kavuşturdu. Büyükşehir Belediyesi, kentin dört bir yanında sürdürdüğü bakım, onarım ve yenileme çalışmaları ile vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştırmayı hedefliyor.






