Kocaeli'nin yeni gözdesi Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu, açıldığı ilk günden itibaren ziyaretçi akınına uğrayarak büyük bir başarıya imza attı. Sadece Kocaeli'den değil, çevre illerden de yoğun ilgi gören akvaryum, ilk iki gününde toplam 36 bin 809 kişiyi ağırladı.
BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
İzmit Millet Bahçesi içinde Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu, açılış günündeki yoğun ilgiyi ikinci gün de sürdürdü. Farklı kıtalardan getirilen birbirinden ilginç su altı canlılarını barındıran akvaryum, hafta sonu tatilcilerinin uğrak noktası oldu. Gerek Kocaelililer gerekse çevre şehirlerden gelen ziyaretçiler, akvaryumun etkileyici atmosferini deneyimlemek için uzun kuyruklar oluşturdu.
İKİ GÜNDE 36 BİN ZİYARETÇİ
Açılışın ilk gününde 15 bin 150 kişinin ziyaret ettiği akvaryum, ikinci günde bu sayıyı 21 bin 659'a çıkararak toplamda 36 bin 809 ziyaretçiye ulaştı. Yoğun ilgi nedeniyle girişlerde gün boyu hareketlilik yaşandı. Başlangıçta 20-21 Haziran tarihleri arasında ücretsiz olan girişler, halkın yoğun talebi üzerine 28 Haziran Pazar gününe kadar uzatıldı (bakım günü olan 22 Haziran Pazartesi hariç).
DÜNYA SU ALTI YAŞAMI TEK ÇATIDA
Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu, modern ve tematik bir yaklaşımla deniz canlılarını ziyaretçilerle buluşturuyor. Dünyanın farklı coğrafyalarından getirilen türler, özellikle çocukların büyük ilgisini çekerken, yetişkinlere de eşsiz bir su altı keşfi deneyimi sunuyor.





