• Ziraat Bankası Reklam
KÜLTÜR SANAT
Yayınlanma : 23 Haziran 2026 14:17
Düzenleme : 23 Haziran 2026 14:17

Konya'da Avrupa Bisiklet Başkenti temalı resim yarışması sonuçlandı

Konya'da Avrupa Bisiklet Başkenti temalı resim yarışması sonuçlandı
Konya'da düzenlenen Avrupa Bisiklet Başkenti temalı resim yarışmasında kazananlar belirlendi. Öğrenciler bisiklet ve ekipman ödülleri kazandı.

Konya Büyükşehir Belediyesi, 2026 yılı Avrupa Bisiklet Başkenti olarak belirlenen Konya’da bisiklet farkındalığını artırmak amacıyla 31 ilçedeki 6. ve 7. sınıf öğrencileri arasında düzenlediği 'Avrupa Bisiklet Başkenti Konya' temalı resim yarışması sonuçlarını duyurdu.

morgan yeni köy

YARIŞMANIN AMACI

Bu etkinlik, Konya Büyükşehir Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirildi. Yarışma, öğrencilere bisiklet kullanımı ve güvenliği konularında farkındalık kazandırmayı hedefliyor. Ayrıca, Avrupa Başkentleri ve Şehirleri Federasyonu (ACES) tarafından Konya'nın 2026 yılı Avrupa Bisiklet Başkenti ilan edilmesi dolayısıyla organize edilen bu yarışma, bölgedeki gençlerin sanatsal yeteneklerini sergilemeleri için önemli bir fırsat sundu.

ALTUN REKLAM

KAZANANLAR AÇIKLANDI

Yarışma sonucunda birincilik ödülünü Seydişehir İhsan Tekin Ortaokulu’ndan Ünzile Firdevs, ikincilik ödülünü Seydişehir Mahmut Esat Ortaokulu’ndan Rahime Öykü Erman, üçüncülük ödülünü Selçuklu PEMA Koleji’nden Zeynep Aylin Balçık, dördüncülük ödülünü Beyşehir H. M. Süheyla Doğu Ortaokulu’ndan Nazlı Ayşe Çetin ve beşincilik ödülünü de Ahırlı Şehit Samet Bütün Ortaokulu’ndan Arda Yıldırım kazandı. Yarışmada ayrıca 5 öğrenci bisiklet ve bisiklet ekipmanları, 25 öğrenci ise sergileme ödülüne layık görüldü.