2026 Avrupa Bisiklet Başkenti unvanına sahip Konya, ilk kez düzenlenen Granfondo Bisiklet Yol Yarışı ile bisiklet tutkunlarını bir araya getirdi. 4 farklı ülkeden toplamda 565 sporcu, şehrin güzellikleri eşliğinde pedal çevirdi.
YARIŞIN BAŞLANGICI VE COŞKU
Yarışın startı, Konya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru ve Türkiye Bisiklet Federasyonu yetkilileri tarafından verildi. Koru, organizasyonun büyük bir coşkuyla gerçekleştiğini belirterek, “Bu organizasyonu şehrimizde ilk kez yapıyoruz. Sporcularımızın gösterdiği ilgi ve katılımları bizleri mutlu ediyor” dedi.
PARKURLARDAN GÖRÜNTÜLER
Sporcular, 62,6 kilometrelik kısa parkur ve 94,9 kilometrelik uzun parkurda yarışarak, tarihi ve doğal güzellikler eşliğinde unutulmaz anlar yaşadı. Yarış sonrasında katılımcılar, Konya’nın yollarının kalitesi ve genişliğinden övgüyle bahsetti. Ödül töreni sonunda dereceye giren sporculara ödülleri verildi. Kısa ve uzun parkurda başarılı olan sporcular, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkürlerini iletti.





