Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, 2026 yılı su temin çalışmaları çerçevesinde şehir genelinde kapsamlı bir altyapı çalışması yürütüyor.
SU SIKINTISINA KARŞI ÖNLEMLER ALINIYOR
Büyükşehir, Konyalıların su sıkıntısı yaşamaması için şehir merkezi ve 28 ilçede toplamda 135 sondaj çalışması planlarken, bu çalışmalardan 37'sinin tamamlandığını açıkladı. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, KOSKİ Genel Müdürlüğü'nün 2026 yılı yatırım programı doğrultusunda bahar aylarıyla birlikte bu çalışmaları yoğunlaştırdığını belirtti.
YENİ İÇME SUYU KAYNAKLARI OLUŞTURULUYOR
Başkan Altay, “19 ilçede, 47 farklı noktada çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Merkez ve 28 ilçenin tamamında yürüttüğümüz yatırımlarla su azlığı yaşayan yerleşim yerlerinin kesintisiz içme suyuna kavuşturulması için yoğun bir gayret içerisindeyiz” dedi. KOSKİ Genel Müdürlüğü, iklim değişikliği ve kuraklık riskine karşı tedbir alarak yer altı su kaynaklarını kontrollü bir şekilde hizmete kazandırmak için çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.






