Kocaeli Sinop Dernekler Federasyonu (KOSİDEF), Sinoplu vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirdiği genel kurulunda birlik ve beraberlik mesajları verdi. Federasyonun yeni dönem hedeflerinin de belirlendiği toplantıda, tüm paydaşlara teşekkür edildi.
FEDERASYONDA YENİ DÖNEM VE TEŞEKKÜRLER
Kocaeli'de düzenlenen genel kurula çok sayıda dernek başkanı, sivil toplum temsilcisi ve Sinoplu vatandaş katılım gösterdi. Toplantıda, federasyonun geride bıraktığı faaliyetler kapsamlı bir şekilde değerlendirilirken, gelecek döneme dair stratejiler ve hedefler de masaya yatırıldı. Bu önemli buluşmada, Sinoplular arasındaki dayanışmanın ve ortak hareket etmenin gerekliliği bir kez daha vurgulandı. Genel kurul sonrasında bir açıklama yapan KOSİDEF Başkanı Necmettin Demirel, programa iştirak eden tüm dernek yöneticilerine ve hemşehrilerine minnettarlığını ifade etti. Demirel, özellikle Sinop Dernekler Konfederasyonu (SİNKON) Başkanı Bahattin Demircan ve Sinop İli İlçeleri Yardımlaşma Derneği (SİYAD) Genel Başkanı Selçuk Çeliker gibi isimlere ve federasyona destek veren tüm sivil toplum kuruluşlarına şükranlarını iletti. Ayrıca, federasyonun önceki dönem başkanlarından Zekeriya Demirkıran'ın KOSİDEF'e ve Sinoplu hemşehrilere uzun yıllar boyunca sunduğu değerli hizmetler için teşekkürlerini sundu ve katkılarının unutulmadığını belirtti.
BİRLİKTEN DOĞAN GÜÇ VURGUSU
Demirel, konuşmasının devamında Sinoplular tarafından oluşturulan birlik ruhunun kendileri için en büyük güç kaynağı olduğunu belirtti. "Biz büyük bir aileyiz," diyen Demirel, "Dün olduğu gibi bugün de birlik ve beraberlik içinde memleketimiz ve hemşehrilerimiz için çalışmaya devam edeceğiz," sözleriyle geleceğe yönelik kararlılıklarını ve ortak hedeflerini vurguladı. Bu dayanışma, federasyonun gelecekteki çalışmalarına ışık tutacak nitelikteydi.





