Ordu'nun Kumru ilçesi için geleceğe yönelik dev bir adım atıldı. Tamamlanan Kumru Barajı'ndan ilçe merkezi ve 33 mahalleye kesintisiz içme suyu ulaştıracak şebeke hattı döşeme çalışmalarında önemli bir aşamaya gelindi.
2070'E KADAR SU GÜVENCESİ SAĞLANACAK
Ordu Büyükşehir Belediyesi ve Devlet Su İşleri (DSİ) iş birliğiyle hayata geçirilen proje, ilçenin uzun vadeli içme suyu ihtiyacını güvence altına almayı hedefliyor. Özellikle kuraklık riskine karşı önemli bir yatırım olan Kumru Barajı, 2070 yılına kadar ilçenin su talebini karşılayabilecek kapasiteye sahip.
TEMİZ VE SAĞLIKLI SU ARTIK HAYAL DEĞİL
Şu ana kadar yaklaşık bin 500 metrelik hattın döşendiği çalışmalarda, toplamda 2 bin 215 metrelik içme suyu hattı inşa edilecek. Projenin tamamlanmasıyla birlikte ilçe merkezi ve bağlı 33 mahalle, özellikle yaz aylarında yaşanan su kesintileri ve sıkıntılarından kurtularak temiz ve sağlıklı suya kesintisiz erişim sağlayacak.







