Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ve Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan, Uşak Kütahyalılar Dayanışma ve Kültür Derneği'ni ziyaret ederek hemşehrileriyle bir araya geldi.
HEMŞEHRİLERLE SOHBET
Ziyaret sırasında Uşak'ta yaşayan Kütahyalılarla bir araya gelen heyet, dernek üyeleriyle sohbet ederek taleplerini ve önerilerini dinledi. Bu samimi buluşma, Kütahya ile Uşak arasındaki kültürel bağların güçlendirilmesi ve dayanışma ruhunun korunmasına yönelik önemli bir adım oldu.
KÜLTÜREL KİMLİK VURGUSU
Başkan Kahveci, memleketlerinden uzakta yaşayan Kütahyalıların kültürel kimliklerini yaşatmak adına önemli çalışmalar yürüten dernek yöneticilerine teşekkür etti. Kütahya ve Uşak'ın kültürel değerlerinin gelecek nesillere aktarılmasının önemine dikkat çeken Kahveci, hemşehri birlikteliği ve dayanışma kültürünün destekçisi olmaya devam edeceğini vurguladı.





