• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 25 Haziran 2026 16:44
Düzenleme : 25 Haziran 2026 16:44

Kütahya'lı öğrencilerden sıfır atık market'e anlamlı katkı

Kütahya'lı öğrencilerden sıfır atık market'e anlamlı katkı
Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, topladıkları ambalaj atıklarını Sıfır Atık Market’e getirerek çevre bilincine örnek bir katkı sundu.

Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, çevre bilincini geliştirmek amacıyla biriktirdikleri ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi Sıfır Atık Market’e getirerek geri dönüşüme katkıda bulundu.

morgan yeni köy

GELECEK İÇİN ÖRNEK DAVRANIŞ

Öğrenciler, evlerinde ve okullarında topladıkları ambalaj atıklarını Kütahya Belediyesi hizmet binası önünde bulunan Sıfır Atık Market’e teslim etti. Bu davranışlarıyla, atıkların doğru bir şekilde ayrıştırılması ve geri dönüşüm sürecine kazandırılması konusundaki bilinçlerini artırdılar. Böylece sürdürülebilir bir gelecek için farkındalık oluşturdular.

ALTUN REKLAM

BİLGİLENDİRME VE TEŞEKKÜR

Etkinlik sırasında öğrencileri karşılayan Kütahya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Rıdvan Yavuz, Sıfır Atık Market’in işleyişi ve geri dönüşümün çevreye sağladığı katkılar hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Program sonunda çevreye duyarlı davranışlarıyla örnek olan öğrencilere çeşitli hediyeler verildi. Kütahya Belediyesi, gelecekte daha temiz ve sürdürülebilir bir çevre bırakma hedefiyle sıfır atık çalışmalarını sürdüreceğini belirtti.