Kütahya'da, Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti eş finansmanıyla yürütülen IPARD Programı kapsamında desteklenen Hey Park Dinlenme Tesisi'nin temeli, yoğun bir katılımla atıldı. Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci'nin ev sahipliği yaptığı törene, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik ve il protokolünün yanı sıra iş insanları, STK temsilcileri ve çok sayıda vatandaş da büyük ilgi gösterdi.
BÖLGESEL EKONOMİYE VE İSTİHDAMA KATKI SAĞLAYACAK
Kütahya-Afyonkarahisar kara yolunun 15. kilometresindeki Anasultan Mevkii'nde düzenlenen temel atma programında, projenin bölge ekonomisine sağlayacağı önemli katkılar ve yaratacağı istihdam potansiyeli vurgulandı. Önceki dönem MÜSİAD Kütahya Şube Başkanı ve Mali Müşavir İsmail Tosun'un öncülüğünde hayata geçirilen bu yatırımın, şehrin ulaşım güzergahındaki hizmet kapasitesini güçlendirmesi hedefleniyor.
ULAŞIM AĞINDA YENİ BİR NEFES
2020-2023 yılları arasında Kütahya Valiliği görevinde bulunan İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik'in de katılımıyla gerçekleşen törende, modern dinlenme ve hizmet alanlarıyla bölgeye değer katması beklenen Hey Park Dinlenme Tesisi'nin şehrimize ve halkımıza hayırlı olması temenni edildi. Temel atma töreni, ilk harcın dökülmesinin ardından sona erdi.







