Vatandaşların güvenli ve rahat bir şekilde yürüyebilmelerini sağlamak amacıyla harekete geçen ekipler, kaldırım ve yol kenarlarını kuralsız şekilde işgal eden iş yerlerine müdahale etti.

Uyarılara Uymayan İşletmelerin Eşyaları Toplatıldı
Yapılan denetimler kapsamında, esnafların dükkan önlerine, kaldırımlara ve yol kenarlarına koyduğu kalıcı veya geçici tezgah, duba, reklam panosu ve çeşitli ticari eşyalar tek tek incelendi. Daha önce yapılan uyarılara rağmen kaldırılmayan ve kamusal alanı işgal etmeye devam eden ürün ile malzemelere zabıta ekiplerince el konuldu.
Toplanan malzemeler, belediyeye ait çöp traktörleri ve kamyonetlere yüklenerek bölgeden uzaklaştırıldı.

"Kaldırımlar Yayaların Ortak Kullanım Alanıdır"
Malazgirt Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, denetimlerin kararlılıkla devam edeceği vurgulanarak şu ifadelere yer verildi:
"İlçemizin düzenini korumak ve özellikle yayalarımızın, engelli vatandaşlarımızın ve bebek arabalı annelerimizin kaldırımları güvenle kullanmasını sağlamak en büyük önceliğimizdir. Esnafımızın bu konuda daha duyarlı olmasını rica ediyoruz. Kurallara uymayan ve kamusal alanı işgal eden işletmelere yönelik cezai işlem ve denetimlerimiz aralıksız sürecektir."

İlçe sakinleri ise kaldırımların temizlenmesinden ve yaya yollarının tekrar açılmasından dolayı belediye ekiplerine teşekkür ederek uygulamadan duydukları memnuniyeti dile getirdi.




