• Ziraat Bankası Reklam
GÜNDEM
Yayınlanma : 25 Haziran 2026 20:51
Düzenleme : 25 Haziran 2026 20:51

Manisa Büyükşehir, ilaçlama seferberliği başlattı

Manisa Büyükşehir, ilaçlama seferberliği başlattı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında haşere ve vektörlere karşı ilaçlama seferberliği başlattı. 20 araç ve 30 personel ile gece gündüz çalışmalar sürüyor.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınması ile birlikte haşere ve vektörlere karşı il genelinde ilaçlama çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Özellikle Alaşehir ilçesinde yürütülen bu çalışmalar, vatandaşların yaz aylarını sağlıklı ve huzurlu bir ortamda geçirmelerini hedefliyor.

morgan yeni köy

İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI KAPSAMLI

Büyükşehir ekipleri, 17 ilçenin tamamında gece gündüz demeden yoğun bir mesai harcayarak, zararlıların üreme odakları olan sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim yapıyor. Alaşehir'de gerçekleştirilen çalışmalarda, 20 araç ve 30 personelden oluşan dev bir kadro ile ilçe merkezindeki tüm cadde ve sokaklarda eş zamanlı gündüz ve gece ilaçlaması yapıldı.

ALTUN REKLAM

HALKIN SAĞLIĞI İÇİN SEFERBERLİK

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, yürütülen çalışmalar hakkında bilgi vererek, halkın sağlığı ve huzuru için tüm imkanların seferber edildiğini vurguladı. Başkan Dutlulu, “Alaşehir ilçemizde başlattığımız ilaçlama seferberliği ile daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir Manisa hedefimizle 17 ilçemizde çalışmaya devam ediyoruz,” dedi. Ayrıca, vatandaşların ilaçlama araçlarının konumunu ve güzergahını takip edebilecekleri ‘Üzüm’ uygulamasını da hatırlattı.