Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınması ile birlikte haşere ve vektörlere karşı il genelinde ilaçlama çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Özellikle Alaşehir ilçesinde yürütülen bu çalışmalar, vatandaşların yaz aylarını sağlıklı ve huzurlu bir ortamda geçirmelerini hedefliyor.
İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI KAPSAMLI
Büyükşehir ekipleri, 17 ilçenin tamamında gece gündüz demeden yoğun bir mesai harcayarak, zararlıların üreme odakları olan sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim yapıyor. Alaşehir'de gerçekleştirilen çalışmalarda, 20 araç ve 30 personelden oluşan dev bir kadro ile ilçe merkezindeki tüm cadde ve sokaklarda eş zamanlı gündüz ve gece ilaçlaması yapıldı.
HALKIN SAĞLIĞI İÇİN SEFERBERLİK
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, yürütülen çalışmalar hakkında bilgi vererek, halkın sağlığı ve huzuru için tüm imkanların seferber edildiğini vurguladı. Başkan Dutlulu, “Alaşehir ilçemizde başlattığımız ilaçlama seferberliği ile daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir Manisa hedefimizle 17 ilçemizde çalışmaya devam ediyoruz,” dedi. Ayrıca, vatandaşların ilaçlama araçlarının konumunu ve güzergahını takip edebilecekleri ‘Üzüm’ uygulamasını da hatırlattı.





