• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 27 Haziran 2026 17:28
Düzenleme : 27 Haziran 2026 17:28

Manisa'da Muharrem bereketini taşıyan aşure ikramları halkla buluştu

Manisa'da Muharrem bereketini taşıyan aşure ikramları halkla buluştu
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Soma ve Akhisar'da aşure ikramları düzenleyerek birlik ve beraberlik mesajı verdi. Etkinlikler il genelinde devam edecek.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının geleneksel lezzeti olan aşureyi, birlik ve beraberlik mesajıyla il genelinde vatandaşlara ulaştırmaya başladı. Bu anlamlı ayın manevi atmosferini paylaşmak amacıyla düzenlenen etkinliklerin ilk durağı Soma ve Akhisar oldu.

morgan yeni köy

BİRLİK VE BERABERLİK SOFRALARI KURULDU

Soma'da düzenlenen aşure ikramına sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaşın yanı sıra Akhisar'daki etkinliğe Belediye Başkanı Ekrem Kayserili de katıldı. Okunan duaların ardından kazanlarda hazırlanan bereketli aşureler, halkla paylaşıldı. Etkinlikler, paylaşmanın ve dayanışmanın en güzel örneklerini sergileyerek, sıcak ve samimi görüntülere sahne oldu. Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Muharrem ayının bereketini Manisa'nın her köşesine yaymaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Başkan Dutlulu, "Aşure, farklı tatların bir araya gelerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi, birlik ve beraberliğimizin de en güzel simgelerinden biridir. Soma ve Akhisar'da sivil toplum kuruluşlarımız ve hemşehrilerimizle bu bereketi paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aşure ikramlarımız önümüzdeki günlerde ilimizin farklı noktalarında da devam edecek" ifadelerini kullandı.