Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerde vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişimini sağlamak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
ALTYAPI YATIRIMLARI SÜRÜYOR
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, şehir genelinde altyapı yatırımlarının devam ettiğini vurgulayarak, “Şehrimizin her ilçesinde, her mahallesinde vatandaşlarımızın sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna ulaşması için yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Turgutlu ilçemiz Çepnibektaş ve Yayla mahallelerinde yeni içme suyu sondaj çalışmalarına başladık. Manisa’mızın hiçbir noktasını geride bırakmadan, suya erişimi güvence altına alacak kalıcı çözümleri hayata geçirmeye devam edeceğiz” dedi.
VATANDAŞLARIMIZIN SORUNLARINI ÇÖZÜYORUZ
Turgutlu İlçe Koordinatörü Tekin Çakmak, Başkan Besim Dutlulu’nun talimatları doğrultusunda çalışmaların hızla sürdüğünü belirterek, “İki mahallemizde yaşanan su sıkıntısını gidermek için çalışmalarımızı yürütüyoruz. Kısa süre içinde suya ulaşarak vatandaşlarımızın yaşadığı sorunu çözüme kavuşturacağız. Bu süreçte suyun ihtiyaçlar doğrultusunda kontrollü kullanılması da büyük önem taşıyor” şeklinde konuştu. Çepnibektaş Mahalle Muhtarı Hamza Turan ise, mahallede yaşanan içme suyu yetersizliği nedeniyle Büyükşehir Belediyesi’ne başvurduklarını ifade ederek, “MASKİ ekiplerimiz yeni sondaj çalışmasını gerçekleştiriyor. Büyükşehir Belediyemiz her zaman yanımızda oldu. En sıkıntılı günlerimizde bizimle beraber. Başkanımız Besim Dutlulu’ya ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.







