Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçtiğimiz hafta Salihli ilçesinde şiddetli yağışların yol açtığı sel felaketinin ardından etkilenen vatandaşları yalnız bırakmadı. Başkan Dutlulu, mağdur aileleri evlerinde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti ve afetin yaralarının sarılması için yürütülen çalışmaları yerinde inceledi.
AFET MAĞDURLARINA 700 BİN TL DESTEK
Başkan Dutlulu, yaptığı açıklamalarda, selden etkilenen vatandaşlara toplamda 700 bin TL ayni ve nakdi yardım desteği sağlandığını belirtti. Bu desteğin, beyaz eşya teminini de kapsadığını vurgulayan Dutlulu, "Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. İhtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı. Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin, afetin ilk gününden itibaren sahada yoğun bir şekilde çalıştığı ve çalışmaların aralıksız sürdüğü kaydedildi.
ESNAF VE VATANDAŞ BULUŞMALARI DEVAM EDİYOR
Sel felaketi sonrası Salihli'deki programı kapsamında Başkan Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte bir aşure programına katıldı ve ardından pazar yerini ziyaret ederek esnafla ve vatandaşlarla bir araya geldi. Esnafa hayırlı işler dileğinde bulunan Dutlulu, vatandaşların talep ve önerilerini dinleyerek, ilçe ziyaretlerinin önemini bir kez daha vurguladı. Bu tür buluşmaların, ihtiyaçların yerinde tespit edilmesi ve hizmetlerin etkinliğinin artırılması açısından büyük önem taşıdığı belirtildi.






