Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte artan sivrisinek ve diğer vektörlerle mücadelede kapsamlı bir operasyon başlattı. Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde eş zamanlı olarak gerçekleştirilen gece ilaçlaması, vatandaşların daha sağlıklı ve konforlu bir yaz geçirmesini amaçlıyor.
SAHA EKİPLERİ GECE GÜNDÜZ SAHADA
Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı'na bağlı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, il genelindeki 17 ilçede gece gündüz demeden çalışmalarını sürdürüyor. Sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve potansiyel kışlaklar titizlikle taranarak ilaçlanıyor. Bu kapsamda, 30 araçtan oluşan güçlü bir filo ile Şehzadeler ve Yunusemre'nin merkez bölgelerinde yoğun bir ilaçlama faaliyeti gerçekleştirildi.
BAŞKAN'DAN VATANDAŞLARA ÇAĞRI
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, haşere ve vektörle mücadelenin planlı ve bilimsel yöntemlerle yürütüldüğünü belirtti. Başkan Dutlulu, "Amacımız vatandaşlarımızın sağlığını korumak ve yaşam kalitesini yükseltmektir. Ekiplerimiz sahada gece gündüz görev başında. Hem ilaçlama faaliyetlerimizi hem de kaynak kontrolünü titizlikle yürütüyoruz. Vatandaşlarımızdan da özellikle ev ve bahçe çevrelerinde su birikintisi oluşturmamaları konusunda hassasiyet bekliyoruz." dedi. Veteriner İşleri Daire Başkanı Mehmet Bayram ise, 17 ilçede toplam 141 saha personeli ve 54 araç ile hizmet verdiklerini ekledi.





