Ankara Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, AK Parti'ye katılmasıyla birlikte sosyal medya üzerinden önemli açıklamalarda bulundu.
KEÇİÖREN VE ANKARA'YA HİZMET AMACI
Özarslan, kararının merkezinde Keçiören ve Ankara’ya daha güçlü hizmet etme hedefinin bulunduğunu belirterek, bu doğrultuda değerlendirme ve istişareler sonucunda AK Parti çatısı altında hizmet yolculuğunu sürdüreceğini duyurdu. Bu kararın, Keçiören’e daha hızlı ve güçlü hizmet sunma iradesinin bir yansıması olduğunu ifade eden Başkan Özarslan, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde yürütülen hizmet siyasetinin bir parçası olmaktan büyük onur duyduğunu vurguladı.
HERKESİN DEĞERİ EŞİT
Yeni dönemde Keçiörenlilerin desteklerini önemseyen Başkan Özarslan, kendisine destek veren ya da vermeyen tüm vatandaşların eşit derecede değerli olduğunu belirtti. Belediye kapısının tüm vatandaşlara açık olacağını ifade eden Özarslan, “Önceliğimiz Keçiören, gayemiz hizmet” diyerek, devlet kurumları, teşkilatlar, belediye meclisi ve vatandaşlarla birlikte daha güçlü bir Keçiören için çalışacaklarını dile getirdi.





