Adını taşıyan okulda öğrencilerle buluşan Prof. Dr. Vahit Özmen, Fenerbahçe Divan Kurulu Üyesi olduğunu belirtince, 1. sınıf öğrencisi Hasan Toktaş'tan unutulmayacak bir istek geldi.
Minik Hasan, büyük bir heyecanla "O zaman Fenerbahçe'yi şampiyon yapın." diyerek Özmen'e seslendi. Salonda tebessüme neden olan bu samimi çağrı, programa damga vurdu.
Prof. Dr. Vahit Özmen ise minik taraftarın içten dileği karşısında gülümseyerek teşekkür etti ve çocukların sevgisi ile heyecanının kendileri için çok kıymetli olduğunu ifade etti.



