Malazgirt İlçe Millî Eğitim Müdürü Mustafa Tek başkanlığında düzenlenen "Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı", şube müdürleri ve ilçede görev yapan tüm okul müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Oldukça verimli geçen toplantıda, geride bırakılan eğitim-öğretim döneminin röntgeni çekildi.
Eğitimde Başarılar ve Gelecek Planları Masaya Yatırıldı
Toplantı kapsamında, yıl boyunca okullarda yürütülen akademik, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler kapsamlı bir şekilde değerlendirildi. Eğitim süreçlerinde elde edilen başarılar gurur tablosunu ortaya koyarken; karşılaşılan sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm önerileri titizlikle ele alındı.
"Başarının Anahtarı İş Birliği ve Koordinasyon"
İlçe Millî Eğitim Müdürü Mustafa Tek, eğitim camiasının yıl boyunca sergilediği özverili çalışmalardan dolayı tüm okul yöneticilerine teşekkür etti. Eğitimde kalitenin sürekli artırılması gerektiğine dikkat çeken Tek, şu ifadeleri kullandı:
"Eğitimde yakaladığımız başarı grafiğini daha da yukarı taşımak, okullarımız arasındaki güçlü iş birliği ve koordinasyonla mümkündür. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız için hep birlikte üretmeye devam edeceğiz."

Yeni Dönemin Hedefleri Belirlendi
Toplantının son bölümünde, önümüzdeki eğitim-öğretim yılına ilişkin stratejik hedefler, planlamalar ve yapılması gereken hazırlıklar hakkında karşılıklı istişarelerde bulunuldu.
Okul müdürlerinin görüş, öneri ve taleplerinin dinlenmesinin ardından toplantı, yeni dönem için karşılıklı iyi dilek ve temennilerle sona erdi.





