• Ziraat Bankası Reklam
EKONOMİ
Yayınlanma : 25 Haziran 2026 21:26
Düzenleme : 25 Haziran 2026 21:26

Multinet Up, sürdürülebilirlik programının ilk mezunlarını kutladı

Multinet Up, sürdürülebilirlik programının ilk mezunlarını kutladı
Multinet Up ve YenidenBiz Derneği, sürdürülebilirlik programının ilk mezunlarını kutlarken, ikinci dönemin eylül ayında başlayacağını duyurdu. Kadınların iş hayatına dönüşüne katkı sunuluyor.

İstanbul'da düzenlenen Sürdürülebilirlik ve ESG Raporlama Uzmanlığı Programı, kariyer molası veren kadınların iş hayatına dönüşünü desteklemek amacıyla Multinet Up ve YenidenBiz Derneği işbirliğiyle hayata geçirildi.

morgan yeni köy

İLK MEZUNLAR SERTİFİKALARIYLA TÖRENDE

Programın ilk eğitim dönemini tamamlayan 25 kadına sertifikaları, Multinet Up CEO'su Ali Emre Sever ve eğitmen Esra Hepileri tarafından verildi. Bu program, sürdürülebilirlik alanında nitelikli insan kaynağının gelişimine katkıda bulunmayı hedefliyor. Katılımcılar, sürdürülebilirlik ve ESG konularında kapsamlı bir eğitim sürecinden geçerek yetkinlik kazandılar.

ALTUN REKLAM

İKİNCİ DÖNEM YAKLAŞIYOR

Nisan-haziran döneminde gerçekleştirilen ve sekiz hafta süren bu eğitim programının ikinci dönemi eylül ayında başlayacak. Yıl sonuna kadar 50 kadının daha sürdürülebilirlik ve ESG alanlarında eğitim alması planlanıyor. Bu adım, kariyerine ara veren kadınların güncel yetkinliklerle iş hayatına dönmelerini desteklemeyi amaçlıyor.

AA
AA