Düzenlenen yıl sonu karne programına Muş Valisi Avni Çakır, Prof. Dr. Vahit Özmen, Prof. Dr. Nevin Özmen, Gaziantep 23. ve 24. Dönem Milletvekili Halil Mazıcıoğlu ile İl Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Altay katıldı.
Programda öğrencilerin karne sevincine ortak olan protokol üyeleri, sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini dağıttı ve iyi tatiller dileğinde bulundu.

Konuşmasında eğitim alanındaki başarıya dikkat çeken Muş Valisi Avni Çakır, il genelinde eğitim öğretim yılının huzur ve başarı içerisinde tamamlandığını belirterek şunları söyledi:
"Muş'ta 702 okulumuzda, 6 bin 717 öğretmenimiz ve 96 bin 341 öğrencimizle verimli bir eğitim öğretim sezonunu geride bıraktık. Devlet olarak, Bakanlık olarak, Valilik olarak ve Muş olarak önceliğimiz çocuklarımızın yarınlara en iyi şekilde hazırlanmasıdır. Eğitime yapılan yatırım, geleceğe yapılan en büyük yatırımdır."
Vali Çakır, eğitim camiasının yıl boyunca büyük özveriyle görev yaptığını vurgulayarak öğretmenlere teşekkür etti. Öğrencilere ise yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak ve kendilerini geliştirerek değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.

İl Milli Eğitim Müdürü Abdulkadir Altay da eğitim öğretim yılı boyunca fedakârca çalışan okul yöneticilerine, öğretmenlere ve velilere teşekkür ederek, Muş'ta eğitim kalitesini daha da yükseltmek için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
Karne dağıtım töreni, öğrencilerle çekilen hatıra fotoğrafları ve iyi tatil temennileriyle sona erdi. Muş genelinde 702 okulda eğitim gören 96 bin 341 öğrenci, uzun bir eğitim maratonunun ardından yaz tatiline girerken, 6 bin 717 öğretmen de bir eğitim yılını daha başarıyla tamamlamanın gururunu yaşadı.




