• Ziraat Bankası Reklam
MUŞ
Yayınlanma : 23 Haziran 2026 14:18
Düzenleme : 23 Haziran 2026 14:20

Muş’ta Uyuşturucuyla Mücadelede Güç Birliği: Muhtarlarla Kritik Çalıştay

Muş’ta Uyuşturucuyla Mücadelede Güç Birliği: Muhtarlarla Kritik Çalıştay
Muş Gençliği Uyuşturucu ile Mücadele Derneği tarafından, İçişleri Bakanlığı'nın destekleriyle yürütülen “Gençliğine İyi Bak 3, Ailene Sahip Ol” Projesi kapsamında önemli bir çalıştay gerçekleştirildi.

Dernek binasında düzenlenen programa Muş merkez ve köy muhtarları yoğun ilgi gösterdi. Çalıştayın moderatörlüğünü dernek yönetiminde yer alan Dr. Öğretim Üyesi Mustafa Durmuş üstlenirken, uyuşturucuyla mücadelede ailelerin, mahallelerin ve yerel yöneticilerin rolü masaya yatırıldı.

morgan yeni köy

 

 

Programda gençlerin bağımlılıktan korunması, risk faktörlerinin azaltılması ve toplumsal farkındalığın artırılması konularında değerlendirmelerde bulunuldu.

 


Muş Gençliği Uyuşturucu ile Mücadele Derneği Başkanı Alparslan Bingöl, yaptığı açıklamada uyuşturucuyla mücadelenin yalnızca kurumların değil, toplumun tüm kesimlerinin ortak sorumluluğu olduğunu belirterek, muhtarların bu süreçte önemli bir görev üstlendiğini söyledi.

 


Bingöl, “Bugün birlik ve beraberlik günüdür. Muş’un evlatlarına sahip çıkma günüdür. Dernek olarak gençlerimizi kötü alışkanlıklardan korumak için gece gündüz demeden sahadayız. İçişleri Bakanlığımızın destekleriyle yürüttüğümüz projeler kapsamında ailelerimize, gençlerimize ve toplumun tüm kesimlerine ulaşmaya çalışıyoruz. Dernek binamız birçok aile için umut kapısı haline gelmiştir” dedi.

 


Ailelere de önemli çağrılarda bulunan Bingöl, “Evlatlarınızı dışlamayın, onlarla ilgilenin, sevginizi ve desteğinizi eksik etmeyin. Uyuşturucuyla mücadelede en güçlü kalkan aile kurumudur. Anneler ağlamasın, gençlerimiz geleceğe umutla baksın diye çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz” ifadelerini kullandı.

 


Yoğun katılımla gerçekleştirilen çalıştayın ilk etabının başarıyla tamamlandığını belirten dernek yetkilileri, proje kapsamında eğitim, seminer ve farkındalık faaliyetlerinin önümüzdeki günlerde de devam edeceğini açıkladı.

 

ALTUN REKLAM


Program sonunda Dernek Başkanı Alparslan Bingöl, çalıştaya katılarak destek veren tüm muhtarlara teşekkür ederek, Muş’un gençlerini korumak adına ortak mücadelenin süreceğini vurguladı.