Ordu Büyükşehir Belediyesi, Gürgentepe ile Gölköy ilçeleri arasındaki ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek amacıyla Sapdere yolundan uzanan bağlantı güzergâhında sıcak asfalt çalışması yürütüyor.
ULAŞIM YATIRIMLARI DEVAM EDİYOR
Ordu Büyükşehir Belediyesi, hayata geçirdiği ulaşım projeleri ile ilçelerin yıllardır beklediği hayalleri gerçeğe dönüştürüyor. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekipleri, mahalle ve grup yollarını konforlu hale getirmek için çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Gürgentepe-Gölköy bağlantı hattında Tikenlice Mahallesi'nde 1,6 km’lik güzergahta asfalt dökme işlemi gerçekleştiriliyor.
MAHALLE SAKİNLERİNDEN TEŞEKKÜR
Tikenlice Mahallesi Muhtarı Erkan Kır, gerçekleştirilen asfalt çalışmaları dolayısıyla Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’e teşekkür etti. Mahalle sakinleri, konforlu bir yol talep ettiklerini belirterek, çalışmaların başlamasından duydukları memnuniyeti dile getirdi. Yolun tamamlanmasıyla ulaşımın daha güvenli ve hızlı hale geleceği vurgulandı.





