Ordu Büyükşehir Belediyesi, Altınordu ilçesinde hayata geçirilen Millet Düzü projesi kapsamında trafiğe kapatılan alanda sıcak asfalt serimi yaptı.
ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler'in özel önem verdiği tarihi Millet Düzü'nde çalışmalar aralıksız sürüyor. Ekipler, Düz Mahalle Hükümet Caddesi'ni trafiğe kapatarak burada asfalt serimi gerçekleştirdi.
GÜVENLİ VE KONFORLU YOL HEDEFLENİYOR
Yolun konforunu ve güvenliğini artırmak amacıyla yapılan çalışmaların ardından, bu güzergâhın yeniden trafiğe açılması planlanıyor. Bu yeni asfalt serimi ile bölgedeki ulaşımın daha da iyileştirilmesi hedefleniyor.





