• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 23 Haziran 2026 19:58
Düzenleme : 23 Haziran 2026 19:58

Osmangazi Belediyesi, sağlıklı bir çevre için haşere ile mücadeleye devam ediyor

Osmangazi Belediyesi, sağlıklı bir çevre için haşere ile mücadeleye devam ediyor
Osmangazi Belediyesi, vatandaşların sağlığı için haşere ve kemirgenlerle mücadele çalışmalarını sürdürürken, Yenikent Mahallesi'nde kapsamlı ilaçlama gerçekleştirdi.

Osmangazi Belediyesi, vatandaşların sağlıklı ve güvenli bir çevrede yaşamaları için haşere ve kemirgenlerle mücadele çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

morgan yeni köy

HAŞERE İLE MÜCADELEDE PLANLI ÇALIŞMALAR

Belediyenin Veteriner İşleri Müdürlüğü’ne bağlı Haşere ve Kemirgenle Mücadele Birimi, ilçe genelindeki 136 mahallede rögarlar, yağmur suyu ızgaraları, parklar ve risk taşıyan diğer alanlarda periyodik ilaçlama faaliyetleri gerçekleştiriyor. Bu süreçte Sağlık Bakanlığı onaylı biyosidal ürünler kullanılırken, işlemler sertifikalı personel tarafından titizlikle yürütülüyor.

ALTUN REKLAM

VATANDAŞ MEMNUNİYETİ ÖN PLANDA

Son olarak, Yenikent Mahallesi’nde gerçekleştirilen kapsamlı ilaçlama çalışmaları ile haşere yoğunluğunun azaltılması hedeflendi. Mahalle muhtarı Nadir Yılmaz, Osmangazi Belediyesi’nin hızlı müdahalesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Mahallemizdeki rögarlar ve yağmur suyu ızgaralarında ilaçlama yapıldı. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu. Bu tür çalışmalar, halk sağlığını koruma amacıyla kararlılıkla devam edecek.