• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 27 Haziran 2026 16:40
Düzenleme : 27 Haziran 2026 16:40

Osmangazi'nin kurucuları anıldı: Deneyimler geleceğe ışık tutacak

Osmangazi'nin kurucuları anıldı: Deneyimler geleceğe ışık tutacak
Osmangazi Belediyesi'nin kurucu meclis üyeleriyle bir araya gelen Başkan Erkan Aydın, deneyimlerin önemini vurgulayarak, ilçenin geleceği için geçmişten ders çıkarılacağını belirtti.

Osmangazi Belediyesi'nin kuruluşunda görev alan ilk meclis üyeleri, belediye başkanı Erkan Aydın ile anlamlı bir buluşmada bir araya geldi. Dobruca Değirmen Park Sosyal Tesisleri'nde Osmangazi Kent Konseyi iş birliğiyle düzenlenen kahvaltı programı, geçmişten bugüne uzanan bir köprüyü yeniden canlandırdı. Samimi sohbetlerin ve anıların paylaşıldığı etkinlikte, ilçenin yerel yönetim serüvenine katkı sunan isimler, deneyimlerinin Osmangazi'nin geleceği için ne denli değerli olduğunu vurguladı.

morgan yeni köy

GEÇMİŞİN EMEKÇİLERİ GELECEĞİN İLHAM KAYNAĞI

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, bu önemli buluşmada yaptığı konuşmada, kurucu meclis üyelerinin ilçenin bugünkü güçlü yapısına ulaşmasında büyük payı olduğunu belirtti. "Sizlerin yaşadıkları bizler için paha biçilmez değerde," diyen Başkan Aydın, geçmişte verilen mücadelenin, yaşanan zorlukların ve kazanılan başarıların iyi dersler çıkarıldığında gelecekteki yerel yönetim anlayışına ışık tutacağını ifade etti. Aydın, rahmetli olan kurucu üyelere Allah'tan rahmet dilerken, hayatta olanlara da emekleri için teşekkürlerini sundu. Etkinliğe, Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, yürütme kurulu üyeleri, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz ve belediye başkan yardımcıları da katılarak bu özel ana tanıklık etti.

ALTUN REKLAM

40. YIL PASTASI VE ORTAK ANILAR

Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, 1987 yılından bu yana ilçeye hizmet eden ilk meclis üyeleriyle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Kurucu meclis üyeleri ise, Osmangazi Belediyesi'nin ilk yıllarında karşılaşılan güçlükleri, ilçeye hizmet etme gayesiyle gösterilen çabayı ve o dönemdeki dayanışma ruhunu duygu yüklü anlarla paylaştı. Bu anlamlı buluşma, Osmangazi Belediyesi'nin yaklaşan 40. yılı anısına kesilen pasta ile taçlandı. Başkan Aydın ve kurucu meclis üyeleri, geleceğe yönelik umut ve birliktelik mesajları vererek hatıra fotoğrafı çektirdi.