Konya'daki Meram Down Sendromlu Bireyler Yaşam Destek Merkezi'nin özel öğrencileri, Aşure Günü'nde mutfağa girerek kendi elleriyle aşure pişirdi.
SEVGİYLE HAZIRLANAN AŞURELER
Muharrem ayının manevi atmosferini yansıtan etkinlikte, çocuklar aşçı önlüklerini giyerek aşure hazırlama sürecine dahil oldu. Bu anlamlı günde, birlik ve beraberliğin simgesi olan aşureyi büyük bir heyecanla pişiren öğrenciler, pişirme sürecinin ardından kendi elleriyle süsledikleri aşureleri sevdikleriyle paylaştı. Her biri, kendi emeğini kattığı bu lezzeti önce tatma fırsatı buldu, sonrasında ise arkadaşlarına, öğretmenlerine ve ailelerine ikram etti.
DOLU DOLU ANLAR YAŞANDI
Etkinlik, renkli görüntülere sahne olurken, çocukların heyecanı ve mutluluğu yüzlerinden okunuyordu. Aşure Günü'nün ruhunu en güzel şekilde hissettiren bu özel anlar, Meram Belediyesi Başkan Yardımcı Ahmet Şenyiğit ve DOSD Meram Yönetim Kurulu Üyeleri Hümeyra Saçkesen ile Fatih Çöğen'in katılımıyla daha da anlam kazandı. Çocukların mutluluğuna ortak olan konuklar, onların hazırladığı aşurelerden de tatma şansı buldu. Öğrencilerin aileleri ve öğretmenleri de etkinlik boyunca çocukları destekleyerek bu coşkulu anlara tanıklık etti.





