Sakarya’da 2025-2026 eğitim öğretim yılı, öğrencilerin sevinci, öğretmenlerin gururu ve velilerin mutluluğuyla düzenlenen karne töreniyle tamamlandı.
202 BİN 228 ÖĞRENCİ KARNESİNİ ALDI
Bir yıl boyunca emek ve azimle geçen eğitim maratonunun ardından 202 bin 228 öğrenci, karnelerini alarak yaz tatiline adım attı. Sakarya'daki karne töreni, Adapazarı Şehit Ahmet Akyol İlkokulu'nda yoğun katılımla gerçekleştirildi. Programa Sakarya Valisi Rahmi Doğan, AK Parti Sakarya Milletvekili Ertuğrul Kocacık, Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, Adapazarı Kaymakamı Dr. Oktay Kaya ve diğer protokol üyeleri katılarak öğrencilerin sevinçlerini paylaştı.
ÖĞRENCİLERDEN COŞKULU GÖSTERİLER
Öğrencilerin çiçeklerle karşıladığı protokol üyeleri, bayraklarla oluşturulan coşkulu bir kortej eşliğinde okul bahçesine giriş yaptı. Program, öğrencilerin büyük bir özveriyle hazırladığı Artvin yöresine ait halk oyunları gösterisiyle renklendi ve sergilenen performans büyük beğeni topladı. Ayrıca, öğrenciler tarafından sunulan piyano dinletisi de protokol üyelerinin ilgisini çekti. Vali Rahmi Doğan ve beraberindeki heyet, sınıfları ziyaret ederek öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Çocukların mutluluğunu paylaşarak, başarılarından dolayı kendilerini tebrik eden protokol, verimli bir yaz tatili geçirmeleri temennisinde bulundu. Tören, öğrencilerin neşesi ve yaz tatilinin heyecanıyla sona erdi.





