Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, 12 gün önce müjdesini verdiği Mithatpaşa-Gar arası tren raylarının ray altına alınması projesinde makinaların kurulumuna başlandığını duyurdu.
DEV VİNÇLER ŞEHRİ SÜSLEYECEK
Eğitim öğretim dönemi hassasiyeti nedeniyle birkaç gün bekletilen çalışmalar kapsamında bugün itibarıyla dev vinçler Sakarya'nın sahasına indi. Geçitlerin şehrin gündeminden çıkması için Aziz Duran Parkı’nın Donatım kısmındaki 3’üncü Geçit’te işlemler başladı. Bu sayede şehrin merkezini ikiye bölen geçitlerin trafiğe olan olumsuz etkisi ortadan kaldırılacak.
YENİ SOSYAL YAŞAM ALANLARI GELİYOR
Geçitlerdeki çalışmalar sırasında trafiğin aksamaması için çeşitli önlemler alınacak. Geçici rampalar ve köprüler inşa edilerek trafik akışı ve inşaat süreci birbirinden izole hale getirilecek. Mithatpaşa ile Gar Meydanı arasındaki hemzemin geçitlerin tamamen kaldırılacağı projede, 2 kilometrelik yeşil koridorla yeni bir sosyal yaşam alanı oluşturulması hedefleniyor. Başkan Alemdar, projenin ilk etapta trenlerin geçeceği tünelin inşasıyla başlayacağını ve sonrasında binlerce kişiye hitap edecek sosyal yaşam projesinin hayata geçeceğini belirtti.





