Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), şehrin altyapısını geleceğe taşımak ve içme suyu arz güvenliğini en üst düzeye çıkarmak adına çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda, Kaynarca ilçesi Ömerağa Mahallesi'nde yürütülen büyük çaplı bir içme suyu hattı yenileme projesi başarıyla tamamlandı.
KAYNARCA'DA ALTYAPI TAMAMEN YENİLENDİ
Ömerağa Mahallesi'nde artan nüfus ve buna bağlı olarak yükselen su talebi, mevcut içme suyu hattında basınç sorunlarına ve su kayıplarına yol açıyordu. SASKİ, bu sorunları kökten çözmek amacıyla bölgedeki 2 bin 900 metrelik eski içme suyu hattını tamamen yenileyerek hizmete sundu. Bu yenileme ile birlikte, mahallenin su altyapısı çok daha güçlü ve güvenilir bir yapıya kavuştu.
ABONE BAĞLANTILARI DA GÜVEN ALTINDA
Proje sadece ana hattın yenilenmesiyle sınırlı kalmadı. İçme suyu hattının yanı sıra, abonelere ulaşan bağlantı noktaları da titizlikle yenilendi. Tamamlanan bu çalışmalar sayesinde, hanelere ulaşan suyun basınç standartları önemli ölçüde iyileştirildi ve vatandaşların kesintisiz, kaliteli içme suyuna erişimi güvence altına alındı. SASKİ yetkilileri, "Yenilenen şebeke ve abone bağlantıları sayesinde abonelerimizin kaliteli içme suyuna kesintisiz erişimini güvence altına aldık. Su kaynaklarımızı korumak ve hizmet kalitemizi artırmak amacıyla şehrimizin dört bir yanında altyapı yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz" açıklamasında bulundu.







