Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın teşrifleriyle Sapanca'da düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı, geride kalan üç günün ardından sona erdi. Bu önemli buluşmada, ülkenin gündemindeki konular, yerel yönetimlerin çalışmaları ve gelecek hedefleri masaya yatırıldı. Toplantıya katılan Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, hem Cumhurbaşkanı Erdoğan ile hem de çeşitli bakanlar ve parti yöneticileriyle bir araya gelerek şehrin mevcut yatırımları ve gelecek projeleri üzerine kapsamlı istişarelerde bulundu.
SAKARYA’NIN İHTİYAÇLARI VE PROJELERİ GÖRÜŞÜLDÜ
Başkan Alemdar, kamp süresince gerçekleştirdiği temaslarda Sakarya'nın devam eden projelerinin yanı sıra, önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan çalışmalar hakkında bilgi verdi. Şehrin öncelikli ihtiyaçlarının da dile getirildiği görüşmelerde, özellikle bakanlıklarla iş birliği içinde yürütülecek projeler üzerinde duruldu. Alemdar, bu sürecin Sakarya adına son derece verimli geçtiğini vurgulayarak, “Hem Türkiye’miz hem AK Partimiz hem de Sakarya’mız adına son derece verimli ve faydalı bir kamp süreci geçirdik” ifadelerini kullandı.
BAKANLARDAN SAKARYA’YA DESTEK MESAJLARI
Başkan Alemdar, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum başta olmak üzere, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Demir ile bir araya geldi. Bu görüşmelerde Sakarya’ya yönelik gösterilen ilginin ve desteğin altı çizilirken, “Başta Cumhurbaşkanımız olmak üzere bakanlarımız ve genel merkez yöneticilerimizle gerçekleştirdiğimiz görüşmelerde gördük ki Sakarya’mıza büyük bir ilgi ve destek var. İnşallah Sayın Cumhurbaşkanımızın ortaya koyduğu Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda, bakanlıklarımızla güçlü iş birliği içerisinde Sakarya’mıza hizmet ve eser kazandırmaya devam edeceğiz” diyerek geleceğe yönelik umutlu mesajlar verdi.





