• Ziraat Bankası Reklam
MUŞ
Yayınlanma : 26 Haziran 2026 10:30
Düzenleme : 26 Haziran 2026 10:33

Şehit ve Gazi Aileleri Derneği’nden Emniyet Müdürü Kuzudişli’ye “Hoş Geldiniz” Ziyareti

Şehit ve Gazi Aileleri Derneği’nden Emniyet Müdürü Kuzudişli’ye “Hoş Geldiniz” Ziyareti
Muş’ta faaliyetlerini sürdüren Terörle Mücadele Vazife Kahramanları, Şehit ve Gazi Aileleri Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği heyeti, hac vazifesini yerine getiren Muş İl Emniyet Müdürü Melih Kuzudişli’ye hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Dernek Muş İl Başkanı Gökmen Taylan öncülüğündeki heyette Cahit Bulu, Yaşar Kök, Turhan Sur, Kasım Avcı, Osman Avcı, Kenan Taylan ve Celal Söylemez yer aldı. Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, Emniyet Müdürü Kuzudişli’ye hac ibadetinin kabul olması temennisinde bulunularak görevinde başarılar dilendi.

morgan yeni köy


Gökmen Taylan: “Şehit ve gazi aileleri olarak her zaman devletimizin yanındayız”


Ziyarette konuşan Dernek Başkanı Gökmen Taylan, şehit ve gazi aileleri adına İl Emniyet Müdürü Melih Kuzudişli’ye hoş geldiniz dileklerini ilettiklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Sayın Emniyet Müdürümüzün kutsal topraklardan sağ salim dönmesinden büyük memnuniyet duyduk. Hac ibadetinin kabul olmasını diliyoruz. Şehit ve gazi aileleri olarak devletimizin tüm kurumlarıyla her zaman birlik ve beraberlik içerisindeyiz. Emniyet teşkilatımızın ilimizde yürüttüğü çalışmaların farkındayız ve her zaman destekçisiyiz. Sayın Müdürümüze görevinde başarılar diliyor, misafirperverliği için teşekkür ediyoruz.”

 


İl Emniyet Müdürü Melih Kuzudişli de nazik ziyaretlerinden dolayı dernek yönetimine teşekkür ederek, şehit ve gazi ailelerinin milletin en kıymetli emanetleri olduğunu ifade etti.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılması ve hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

 

ALTUN REKLAM