Mersin Büyükşehir Belediyesi, artan sıcaklıklarla birlikte toplu taşıma araçlarındaki konfor ve güvenliği sağlamak amacıyla denetimlerini yoğunlaştırdı. Vatandaş memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefleyen ekipler, klima kullanımından araç temizliğine, fazla yolcu taşımasından sürücülerin genel kurallara uyumuna kadar pek çok noktayı titizlikle inceliyor.
SICAK HAVALARDA KONFORLU SEYAHAT
Zabıta Dairesi Başkanlığı'na bağlı Trafik Zabıta Şube Müdürlüğü ekipleri, hem rutin kontrolleri hem de vatandaşlardan gelen şikayetleri dikkate alarak toplu taşıma araçlarını mercek altına alıyor. Kurallara uymayan sürücüler hakkında ise gerekli cezai işlemler uygulanıyor. Bu denetimlerin temel amacı, Mersin halkının daha güvenli ve rahat bir yolculuk deneyimi yaşamasını sağlamak.
DENETİMLER SADECE KLİMAYLA SINIRLI DEĞİL
Mersin Büyükşehir Belediyesi Trafik Zabıta Amiri Serdar Bozkoyun, denetimlerin önemine dikkat çekerek, “Günün belirli saatlerinde duraklarda rutin denetimlerimiz oluyor. ‘Alo 185 Teksin Çağrı Merkezi’ne gelen şikayetleri de anında değerlendirip, sorunlu araçları trafikten ivedi bir şekilde çekerek arızalı klimalarını yaptırmalarını sağlıyoruz” dedi. Bozkoyun, denetimlerin sadece klima kontrolleriyle sınırlı olmadığını, aynı zamanda fazla yolcu taşıma, sefer esnasında veya yolcu varken sigara içme gibi aykırı davranışlar ve kapısı açık seyahat eden araçlara da cezai işlem uygulandığını sözlerine ekledi.





