Antalya Muratpaşa Belediyesi bünyesindeki Abdullah Sevimçok Sivil Toplum ve İnovasyon Merkezi (ASSİM), İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü ile hayata geçirdiği protokol çerçevesinde, sivil toplum kuruluşlarına yönelik kritik bir eğitim düzenledi. Eğitim, "Sivil Toplum Kuruluşlarında Gelir Modeli Oluşturma ve Sürdürülebilirlik" başlığını taşıdı.
GÜÇLÜ STK'LAR İÇİN YENİ YOL HARİTALARI
ASSİM'de gerçekleştirilen bu önemli buluşmada, sivil toplum kuruluşlarının (STK) kendi ayakları üzerinde durabilmeleri için elzem olan sürdürülebilir gelir modelleri üzerine derinlemesine bilgiler paylaşıldı. Katılımcılara, finansal kaynaklarını çeşitlendirmenin ve kurumsal kapasitelerini pekiştirmenin yolları anlatıldı. Eğitim programı, sadece finansal sürdürülebilirlik ile sınırlı kalmayıp, aynı zamanda sosyal girişimcilik alanındaki güncel uygulamaları da kapsadı. Ulusal ve uluslararası düzeyde mevcut hibe ve destek programlarına erişim stratejileri ile dijital platformların sunduğu potansiyeller de masaya yatırıldı. Bununla birlikte, gönüllülük esasına dayalı istihdam modelinin iş dünyasındaki görünürlüğünü artırma hedefi de katılımcılara aktarıldı. Türkiye genelinde toplamda 10 ilde eş zamanlı olarak yürütülen bu eğitim serisinin, sivil toplum kuruluşlarının daha sağlam, verimli ve uzun ömürlü bir yapıya ulaşmalarına önemli katkılar sağlaması amaçlanıyor.





