Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlikte yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikram etti.
AŞURE DAĞITIMI PARKTA YAPILDI
Trabzon'un 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı'nda gerçekleştirilen aşure dağıtımına, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç'in yanı sıra Köprübaşı Belediye Başkanı Ali Aydın, İran İslam Cumhuriyeti Trabzon Başkonsolosu Naser Mohebati ve çeşitli siyasi parti temsilcileri katıldı. Etkinlikte, katılımcılara Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan 3 bin kase aşure sunuldu.
BİRLİK VE BERABERLİK VURGUSU
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir zaman dilimi olduğunu ifade ederek, "Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Bu günler bizim için çok kıymetli. Hemşehrilerimizle birlikte olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz" şeklinde konuştu.





