Muş'ta, arkadaş çevresinin olumsuz etkisiyle uyuşturucu bağımlılığına sürüklenen 22 yaşındaki Y.Ş, 5 yıl süren bu zor süreçten sonra hayatında yeni bir sayfa açtı.

DESTEKLE BAĞIMLILIKTAN KURTULDU
Y.Ş, uyuşturucu kullanımı nedeniyle yaşadığı zor günlerin ardından, ailesinin desteğiyle Muş Gençliği Uyuşturucu ile Mücadele Derneği'ne başvurdu. Dernek aracılığıyla Konya'daki Liman Ayık Yaşam Derneği'nin İlaçsız Rehabilitasyon Merkezi'ne yönlendirilen genç, burada 3 ay süren bir rehabilitasyon programını başarıyla tamamladı.

KENDİNE YENİ BİR YOL ÇİZDİ
Bağımlılığından kurtulan Y.Ş, ailesiyle yeniden bir araya gelerek 5 aydır sağlıklı bir yaşam sürüyor. Y.Ş, “Bir kereden bir şey olmaz” düşüncesinin en büyük hatası olduğunu belirterek, derneğin kendisine sunduğu destekle yeniden hayata tutunduğunu ifade etti. Ayrıca, bağımlılıkla mücadelede adım atmanın önemine vurgu yaptı. Muş Gençliği Uyuşturucu ile Mücadele Derneği Başkanı Alparslan Bingöl de, derneklerinin 12 yılı aşkın süredir bağımlılıkla mücadele ettiğini ve her zaman gençlerin yanında olduklarını belirtti.





