Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, belediye tarafından hayata geçirilen kapsamlı projelerle hem kentsel dönüşümde önemli adımlar atılıyor hem de ulaşım ağında gözle görülür bir iyileşme yaşanıyor. İlçe, daha yaşanabilir bir hale getirilmesi hedefiyle çalışmalarını sürdürüyor.
ULAŞIM ALTYAPISI GÜÇLENİYOR
Yıldırım Belediyesi, 2025 yılında 18 bin 420 ton asfalt serimi gerçekleştirerek ilçenin yollarına yeniledi. 2026 yılı asfalt sezonunun açılmasıyla birlikte de çalışmalar hız kazandı. İlk 5 ayda 4 bin 985 ton asfalt seriminin yanı sıra, 16 bin 245 metrekare parke ve 7 bin 700 metre bordür döşemesi yapıldı. Ayrıca, ulaşımı kolaylaştırmak amacıyla son 5 ayda bin 135 metre yeni imar yolu açıldı.
BÜTÜNCÜL DÖNÜŞÜM VURGUSU
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, kentsel dönüşümdeki başarılarının temelinde bütüncül bir yaklaşım olduğunu belirtti. Başkan Yılmaz, "Biz sadece binaları dönüştürmüyoruz. Yeni ulaşım arterleri, konforlu yollar, sosyal tesisler, yeşil alanlar, kütüphaneler ile şehrimizi dönüştürüyoruz." diyerek, ulaşımın şehirlerin yaşanabilirlik parametrelerinden biri olduğunu vurguladı. Görev süresi boyunca 185 bin metrekare yeni imar yolu açtıklarını, 340 bin ton asfalt serimi, 100 bin metre bordür ve 295 bin metrekare parke çalışması yaptıklarını ekledi.







