Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı

  • 9 / 1 Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı 0

    Erzurum'da, 'Terörsüz Türkiye' vizyonuyla düzenlenen uluslararası doğa ve ekstrem sporlar organizasyonu PalanExtreme'in beşinci gününde, 50 sporcu yaklaşık 40 kilometrelik parkurda bisiklet yarışına katıldı.

  • 9 / 2 Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı 1

    İçişleri Bakanlığının himayesinde gerçekleştirilen organizasyona, RTÜK'ün desteği ve Erzurum Valiliğinin koordinasyonuyla, Büyükşehir Belediyesi, Atatürk Üniversitesi, Erzurum Teknik Üniversitesi ve Erzurum Macera Off-Road Doğa Sporları Kulübü de katkıda bulundu. Altı ülkeden 160 sporcu, farklı branşlarda mücadele ederek bu büyük etkinliğin parçası oldu.

  • 9 / 3 Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı 2

    Bisiklet yarışı, Hınıs ilçe merkezinden başlayıp Karaçoban ilçe merkezinde sona erdi. Sporcular, yaklaşık 40 kilometrelik parkur boyunca pedal çevirerek bölgenin doğal güzellikleri arasında yarıştılar. Güzergah üzerindeki köylerde yaşayan vatandaşlar ve çocuklar, Türk bayraklarıyla sporcuları coşkuyla karşıladı. Yarışın sorunsuz geçtiğini ifade eden Karaçoban Kaymakamı Ali İhsan Selimoğlu, etkinliğin ilçenin tanıtımına önemli katkı sağladığını belirtti. Gelecek yıllarda da bu tür organizasyonların devam etmesini arzu ettiklerini vurguladı.

  • 9 / 4 Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı 3

  • 9 / 5 Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı 4

  • 9 / 6 Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı 5

  • 9 / 7 Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı 6

  • 9 / 8 Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı 7

  • 9 / 9 Erzurum'da bisikletçiler doğanın tadını çıkardı 8

AA