Muş'ta turizm potansiyelini artırmak için önemli toplantı yapıldı

  • 4 / 1 Muş'ta turizm potansiyelini artırmak için önemli toplantı yapıldı 0

    Muş'ta gerçekleştirilen "İl Tanıtım ve Geliştirme Kurulu Toplantısı"nda ilin turizm altyapısı, tanıtım çalışmaları ve gelecekteki yatırımlar masaya yatırıldı.

  • 4 / 2 Muş'ta turizm potansiyelini artırmak için önemli toplantı yapıldı 1

    İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü konferans salonunda yapılan toplantıya kamu kurumları, yerel yönetimler ve turizm sektörü temsilcileri katıldı. Toplantının açılışında İl Kültür ve Turizm Müdürü Mehmet Şengül, Muş'un turizm alanındaki mevcut durumunu değerlendirerek, geleceğe dair yol haritası belirlemek için bir araya geldiklerini ifade etti.

  • 4 / 3 Muş'ta turizm potansiyelini artırmak için önemli toplantı yapıldı 2

    Şengül, Muş ve Malazgirt'te son yıllarda önemli müze yatırımlarının hayata geçirildiğini belirtti. 2020-2026 yılları arasında Muş Arkeoloji Müzesi ile Malazgirt Etnografya Müzesi'nin açıldığını vurgulayarak, bu yatırımların Muş'un tanıtımına büyük katkı sağlayacağına inandığını söyledi. Ayrıca, ildeki yatak kapasitesinin yaklaşık 3 bin 500 olduğunu ve yaz aylarında doluluk oranının yüzde 90'ın üzerine çıktığını belirtti. Kış aylarında ise bu oranın yüzde 50-60 civarında seyrettiği ifade edildi. Toplantıda Muş'un turizm potansiyelinin daha da geliştirilmesine yönelik öneriler ve kurumlar arası iş birliği imkanları da değerlendirildi.

  • 4 / 4 Muş'ta turizm potansiyelini artırmak için önemli toplantı yapıldı 3

AA