Bursa'nın Yıldırım ilçesinde bulunan Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu'ndan gelen öğrencileri ağırladı.
ETKİNLİKTE FARKINDALIK ARTTIRILDI
Yıldırım Belediyesi, sahipsiz sokak hayvanları için sunduğu tedavi ve bakım hizmetlerinin yanı sıra, bu konuda toplumsal farkındalığı artırmayı hedefleyen etkinliklere de imza atıyor. Öğrenciler, merkezdeki sahipsiz hayvanların tedavi edildiği alanları gezerek, burada yürütülen çalışmalar hakkında bilgi edindiler. Bu deneyim, çocukların hayvanlara olan sevgilerini pekiştirdi.
MERHAMET İKLİMİ YARATMAK
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlıların sağlığını önemseyen bir merhamet iklimi inşa ettiklerini vurguladı. Başkan Yılmaz, “Bu merkez sadece tedavi için değil, aynı zamanda sahipsiz hayvanlar için güvenli bir yuva. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz” dedi. Bu etkinlik, çocuklara merhametin ve sorumluluğun önemini öğretmeyi amaçlıyor.







