Erzurum Gönüllü Anneler Derneği, DMD kas hastası Ahmet Sami Yıldırım’a destek olmak amacıyla Lalapaşa Meydanı’nda gıda ve giysi kermesi düzenledi.
DAYANIŞMA RUHU CANLANDI
Üç gün süren kermes, Erzurum halkının yardımlaşma ve dayanışma ruhunu bir kez daha ortaya koydu. Dernek üyeleri tarafından hazırlanan yiyecekler ve giysiler, vatandaşlarla buluştu. Etkinlik sonunda yaklaşık yarım milyon lira gelir elde edildi.
DESTEKLER BÜYÜK OLDU
Dernek Başkanı Umut Gezmiş, kermesin başarılı geçtiğini ve elde edilen gelirin DMD hastası Ahmet Sami Yıldırım’ın tedavi sürecine önemli katkılar sağlayacağını belirtti. Ayrıca, organizasyona AK Parti Erzurum Milletvekili Selami Altınok ve Erzurum Valisi Aydın Baruş da destek verdi.






