• Ziraat Bankası Reklam
YAŞAM
Yayınlanma : 22 Haziran 2026 19:48
Düzenleme : 22 Haziran 2026 19:48

Gebze konservatuvarı, bir yıllık emeği 137 eserle taçlandırdı

Gebze konservatuvarı, bir yıllık emeği 137 eserle taçlandırdı
Gebze Konservatuvarı, 137 eserin sergilendiği yıl sonu etkinliğiyle bir yıllık emeği gözler önüne serdi. 23 öğrencinin mezun olduğu etkinlikte sanat ve başarı bir aradaydı.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı'nın Gebze'deki Güzel ve Geleneksel Sanatlar Bölümleri, 'Yıl Sonu Öğrencisi Sergisi' ile bir yıllık yoğun çalışmanın ürünlerini sanatseverlerin beğenisine sundu. Dün Gebze Konservatuvar Binası'nda gerçekleştirilen bu özel etkinlikte, geçmişle günümüz arasında sanatsal bir köprü kurularak birbirinden değerli 137 eser sergilendi.

morgan yeni köy

SANATIN VE BAŞARININ BULUŞMA NOKTASI

Sergi açılışına katılan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Hasan Soba, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Murat Yavuz, eğitmenler, öğrenciler ve aileler, bu anlamlı günde bir araya geldi. Başkan Vekili Soba, konuşmasında Büyükşehir Belediyesi olarak Gebze'de sanata ve sanatçıya verdikleri önemi vurgulayarak, öğrencilerin ortaya koyduğu eserlerin gurur verici olduğunu belirtti. Çocuk Resim eğitmenleri Başak Fatma Öz ve Şüheda Sarıl ile Ebru eğitmeni Özlem Ergün de öğrencileriyle birlikte bu özel günü kutladı.

ALTUN REKLAM

23 GENÇ SANATÇI SAHNEDEYDİ

Bu yılki sergi, aynı zamanda 23 öğrencinin mezuniyetine de sahne oldu. Yetişkin resim bölümünden 4, çocuk resim bölümünden ise 19 öğrenci, eğitimlerini başarıyla tamamlayarak diplomalarını Başkan Vekili Soba ve eğitmenlerinin elinden aldı. Mezuniyet coşkusunun yaşandığı etkinlikte, eserler bölüm eğitmenleri eşliğinde gezildi ve Başkan Vekili Soba, öğrenciler ve aileleriyle sohbet ederek onlara gelecekteki sanat yolculuklarında başarılar diledi. Gebze'ye kazandırılan konservatuvarın, geleceğin sanatçıları için ne denli önemli bir platform sunduğu bir kez daha gözler önüne serildi.