Maltepe Belediye Başkanı Esin Köymen, Özel Güvenlik Haftası'nı kutlamak ve belediye bünyesinde görev yapan özel güvenlik personeliyle bir araya gelmek üzere anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. Kamu hizmetlerinin sorunsuz işlemesinde kritik bir rol üstlenen bu değerli çalışanların fedakarlıklarına vurgu yapıldı.
KAMU HİZMETLERİNİN GİZLİ KAHRAMANLARI
Maltepe Belediyesi'nin farklı birimlerinde ve hizmet binalarında görevli güvenlik görevlileriyle samimi bir sohbet ortamında bir araya gelen Başkan Köymen, onların çalışma koşullarının iyileştirilmesine yönelik yürütülen çabalar hakkında da bilgiler verdi. Köymen, "Kamu düzeninin sağlanmasında sizler çok önemli bir görev üstleniyorsunuz. Aynı zamanda vatandaşlarımızın kurumla ilk temas ettiği kişiler olarak, onlarda bıraktığınız izlenim çok kıymetli. Güler yüzünüz, anlayışınız ve iletişim beceriniz, bir kamu kurumunun yüzü olmanızı sağlıyor. Bu nedenle hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
ÇALIŞMA KOŞULLARI VE GELECEK VİZYONU
Başkan Köymen, konuşmasında, güvenlik personelinin daha nitelikli çalışma ortamlarına sahip olması gerektiği ilkesini savunduklarını yineleyerek, "Bu doğrultuda tüm hizmet alanlarımızda imkanları artırmak için durmaksızın çalışıyoruz. Devam eden tadilat çalışmalarının sizler için zaman zaman zorluklar yarattığını biliyoruz. Buna rağmen vatandaşlarımızın sorularına ve taleplerine gösterdiğiniz sabır ve anlayış takdire şayan. Bir araya gelerek birbirimizi daha iyi anlamamızın ve ihtiyaçlarımızı doğru tespit etmemizin, çalışma koşullarımızı daha da ileriye taşıyacağına inanıyorum" dedi. Bu tür buluşmaların artırılmasının önemini vurgulayan Köymen, personelin özverili çalışmalarından dolayı bir kez daha minnettarlığını dile getirdi.





